Michael Hekmat zwycięzcą konkursu C&A: RE-IMAGINE DESIGN CHALLENGE

Martin Mendez, archiwa C&A.
Kolejny sukces Polaków poza granicami kraju. Michael Hekmat – młody twórca marki BLESSUS wygrał konkurs organizowany przez markę sklepów C&A. Była to już druga edycja, która polegała na reinterpretacji archiwalnych wzorów marki.

W konkursie wzięło udział osiem osób z całego świata – Austrii, Belgii, Francji, Niemiec, Holandii, Hiszpanii oraz Turcji. Polskę reprezentował młody projektant Michael Hekmat. Każdy z uczestników miał do wyboru dziewięć reklam pochodzących z lat od 1931 do 1989. Musieli oni wykorzystać wyłącznie materiały, które są przyjazne dla środowiska.



Zestaw zaprojektowany przez Michaela nawiązuje do reklamy C&A z 1989 roku. Składa się z kurtki typu bomber, z ręcznie tkanego materiału, z juty i rafii. Młody projektant wykorzystał do jej stworzenia efekt 3D poprzez ręczne naszycie ponad trzech tysięcy jedwabnych kwiatów. Szykowny top został wykonany z jedwabnych szali i połączony z długą, warstwową spódnicą.




Twórca marki BLESSUS ma na swoim koncie niemałe doświadczenie. Pracował między innymi dla Vivienne Westwood w Londynie, Proenzy Schouler w Nowym Jorku czy Giambattista Valli w Paryżu. Skończył również prestiżową uczelnię Istituto Marangoni, która znajduje się w Mediolanie.

Hekmat wygrał możliwość zaprojektowania własnej, limitowanej kolekcji dla C&A, która będzie sprzedawana w sklepach na całym świecie oraz pieniądze na promocję swojej marki w Polsce.



Gratulujemy!
Trwa ładowanie komentarzy...